STRONA GŁÓWNA
 INFORMACJE O GCI
 GCI W WIELKOPOLSKIM
 REGULAMIN GMINNEGO CENTRUM INFORMACJI
 WAŻNE ADRESY
 AKTUALNOŚCI
 DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO REJESTRACJI
 ZAKŁADAM WŁASNA FIRMĘ
 GALERIA ZDJĘĆ
 KONTAKT
  • DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO REJESTRACJI
     


    Dokumenty niezbędne do rejestracji:


    • osoby rejestrujące się z prawem do zasiłku przekładają wszystkie świadectwa pracy w oryginale i ich kserokopie,

    • osoby rejestrujące się bez prawa do zasiłku wszystkie świadectwa pracy w oryginale,

    • świadectwo oraz dyplom ostatnio ukończonej szkoły oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu lub szkolenia,

    • numer identyfikacji podatkowej (NIP),

    • dowód osobisty,

    • legitymacja ubezpieczeniowa,

    • osoby mieszkające poza terenem miasta – zaświadczenie z Urzędu Gminy o posiadaniu lub nie posiadaniu gospodarstwa rolnego,

    • decyzja z KRUS-u w przypadku zamieszkania z rodzicami lub rodzeństwem, którzy posiadają gospodarstwo rolne powyżej 2 hektarów przeliczeniowych,

    • osoby, które bezpośrednio po ustaniu zatrudnienia pobierały zasiłek chorobowy lub świadczenie rehabilitacyjne muszą dostarczyć zaświadczenie ZUS o podstawie wymiaru zasiłku chorobowego lub rehabilitacyjnego w poszczególnych miesiącach oraz zaświadczenie lekarskie o zdolności do podjęcia pracy,

    • osoby, które pobierały rentę – decyzję o okresie pobierania renty,

    • osoby, które prowadziły działalność gospodarczą winny posiadać zaświadczenie o okresie opłacania składek na ubezpieczenie społeczne (ZUS) oraz decyzję organu prowadzącego ewidencję osób prowadzących działalność gospodarczą o wykreśleniu tej działalność z ewidencji,

    • osoby stanu wolnego (rozwiedzione, wdowa, wdowiec)– wyrok sądu o rozwodzie, separacji lub akt zgonu,

    • książeczka wojskowa,

    • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (aktualne) - oryginał i kserokopia,

    • decyzja o odmowie przyznania renty przez ZUS - oryginały i kserokopia.


    Powiatowy Urząd Pracy

    nie dokonuje rejestracji w przypadku

    nie przedłożenia wyżej wymienionych dokumentów.